ponedeljek

koment.

Najin mini oddih za 4. obletnico poroke

Avtor , Objavljeno v Novice

V naslovu sem želela napisala ‘mini pobeg’, a se nato takoj vprašala, ali ne bo to razumljeno napačno. Ali si želiva pobegniti od najinih punčk? In napisala bom popolnoma iskreno. Kakorkoli ju obožujeva in sva rada z njima, Klemen jima posveča praktično ves svoj prosti čas, jaz sem z njima, ker še nista v vrtcu, povečini po cele dneve, razen kadar imam kakšen res pomemben sestanek ali dogodek, pogrešava biti ‘originalna’ Klemen in Tjaša. Dnevi nam prehitro minevajo in ob tempu, ki ga imava zadnji slabi dve leti, včasih tudi nimava energije drug za drugega. Iskreno. Zato ne samo, da sva si želela tega ‘pobega’, sva si ga tudi zaslužila.

A pomembno je, da se tega zavedava. Starši, ki imamo radi svoje otroke, ki jih obožujemo, a ki se zavedamo, da sva bila midva prej kot najini punci in ne smeva nehati delati na nama, saj ne bo to dobro le za naju kot par, ampak tudi za najini punčki. Za nas kot družino.

Povabilo Adora Luxury Hotela je tako prišlo pravi čas. V tej veličastni vili sem pred parimi meseci snemala kampanijo za znamko frei öl in bila nad razkošno nastanitvijo več kot navdušena. Vsa ekipa je bila očarana nad okusno opremljenimi sobami in edinstvenim pohištvom, ki ga ponujajo.

Villa Adora

Prijazno so me povabili, da se v njihov krasen ambient vrnem z možem in to vabilo je zame pomenilo tudi neko obljubo. Sebi in Klemnu, nama, da si po skoraj dveh letih vzameva več kot le par ur za sebe. Tajming je bil popoln, saj sva minuli četrtek praznovala 4. obletnico poroke in tako sva se v dopoldanskih urah odpeljala do Bleda. Zame ravno prav daleč in ravno prav blizu za prvič.

Terasa pred vilo

Kljub temu, da sem bila že velikokrat na Bledu na izletu, pa sem ga v malo več kot 24 urah spoznala še v drugačni luči. Prišla sva malce prej pred check inom in si v miru privoščila kosilo in kavico ob jezeru, zato pa se počasi odpravila v Adora Luxury Hotel. Ta se nahaja tik ob Blejskem jezeru ter ponuja edinstven pogled na jezero, otok in Triglav.

Odlična izbira za pare in nastanitev za potovanja v dvoje

Tradicionalna vila ob jezeru, ki je zame resnično pravljična, je bila pred kratkim prenovljena v razkošno nastanitev, ki ponuja prostorne svetle sobe in edinstveno klasično pohištvo.

Na voljo je brezplačno parkiranje, najamete lahko kolesa ali uživate ob sprehodu ob jezeru in pohodih v naravi. Od nabrežja jezera do središča mesta je 10 min hoje, restavracije, bari in trgovine pa so le nekaj korakov stran. Za golfiste, je igrišče za golf 2 km stran.

Krasen ambient v jedilnici

Izredno prijazno in ustrežljivo osebje, visoki higienski standardi in dober ter bogat zajtrk pa so zame samo še pika na i tej pravljični nastanitvi.

‘Najin’ balkonček, v katerega sem se zaljubila

Najin ‘urnik’ je bil za teh dobrih 24 ur v resnici kar pester, ker sva želela marsikaj izkusiti, čeprav bi bila lahko v tej mehki in ogromni postelji s krasnim razgledom kar ves dan. Ali pa počasi srkala kozarec penine na romantičnem balkončku.

Wellness Essence Bled

Po zasluženem popoldanskem spancu, sva obiskala bližnji SPA & Wellness Essence Bled, ki mi je bil všeč predvsem zaradi svoje butične narave (menda sprejmejo samo do 4 pare istočasno) in čudovite okolice. Ima tudi 2 posebni savni kot sta ogromna kruhova savna in pa senena savna, ter jacuzzi, ki pa je imel zame žal premrzlo vodo.

V savnah sta dve uri hitro minili, za tem sva si v njihovem THAI SPA centru tajskih masaž privoščila še jaz tajsko masažo z aromatičnimi olji, ki je bila bombastična, Klemen pa Razvajanje po Tajsko, ki vključuje refleksno masažo stopal, ramen, vratu, rok in nog. Za celotno razvajanje sva odštela 120 evrov.

Zvečer sva razvajanje nadaljevala na posestvu Royal Bled golfa, kjer so naju prijazno pričakali in naju z golf vozičkom še popeljali po delu posestva in naju na hitro še malce podučili oziroma seznanili z golfom.

Od uživancije za oči, k uživanciji za najine brbončice. Restaurant 9 je restavracija na Royal Bled Golfu, ki naju je gostila.

Prekrasen pogled na del posestva in okusna oprema prostora v trenutku prepričata. Pred restavracijo je še prostorna terasa, midva pa sva večerjala v steklenem delu, ki je že sam po sebi nekaj posebnega.

Z navdihom iz krajevnih in sezonskih sestavin ter poudarkom na modernih in mednarodnih jedeh so obedi v Royal Bled vedno nepozabna izkušnja.

Moj stajling za najino romantično večerjo

Predjed

In resnično je bilo pravo razvajanje za brbončice. Pripravili so nama barvit in razgiban degustacijski meni, ki naju je z vsakih novim hodom in skrbno izbranim vinom za zraven pobožal.

Naslednji dan najinih dogodivščin še ni bilo konec, saj sva se pred zajtrkom povzpela na Blejsko priljubljeno razgledno točko, Ojstrico, kjer sva naredila nekaj lepih fotografij, nato pa se vrnila v najino luksuzno vilo Adora in si privoščila bogat zajtrk.

Najina 4. obletnica nama bo (tako kot tudi vse ostale) ostala v prijetnem in nepozabnem spominu tudi zaradi prijaznih povabil iz Adora Luxury Hotela in restavracije Restaurant 9, ki so vse skupaj naredili še malce bolj posebno in ekskluzivno, predvsem pa, ker sva si dovolila vzeti čas zase in pri tem nisva imela nobene slabe vesti. Punci sta doma neznansko uživali z babico in dedkom, čeprav moram priznati, da se je v soboto potem pokazalo, da sta naju zares pogrešali, oziroma koliko sta naju pogrešali. Tisti dan in pol z babico in dedkom je minil brez solzice po mamici in očku, ko pa sva bila čez vikend ves čas z njima, pa jima je bilo za trenutek morda malce travmatično in sta morali predelati svoja čustva. Tako si jaz to razlagam.

Tudi midva sva morala preklopiti nazaj in je bilo malce bolj zahtevno kot sem to pričakovala, kako torej ne bosta dve mali žverci malce težje zbalansirali čustva zadnjih dni.

A je za nami lep dogodivščin poln vikend, med drugim smo tudi načrtovali prvi letošnji morski oddih. Kljub temu, da sva za kraj že skoraj odločena, me zanima, ali imam morda kakšno bralko, ki bi mi prijazno svetovala ali zaupala, kje so se z družino dobro počutili za poletne počitnice? Vsakega priporočila bom vesela 😉

Pozdravček, T.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.